För en trygg hotellvistelse
Vi älskar våra olikheter och det udda och brokiga. Vi vill att hotellens unika personligheter
ska tas till vara på. Samtidigt måste vi säkerställa att ni gäster får den kvalitet ni förväntar
er. 
Under COVID-19-pandemin har vi haft ett stort fokus på att förstärka och förbättra våra
rutiner kring städning och hygien ytterligare genom att lansera vårt ”We Care Clean
program”. Programmet innebär dels förändringar som du tydligt kan se ute på hotellen
såsom golvdekaler för avståndsmarkering, våtservetter på rummen. Andra utökade
städrutiner sker mer bakom kulisserna.
Här är några exempel:
• Ökat fokus på städning av rummen samt gemensamma utrymmen som
till exempel receptionen, möbler i frukostmatsal/restaurang.
• Regelbunden rengöring av frekvent använda ytor, såsom nyckelkort,
dörrhandtag, hissdörrar och knappar.
• Vid frukostbuffén säkerställs en god hygien, bestick och fat byts ofta och
handsprit finns tillgängligt för de som önskar. Vi erbjuder även "Best Breakfast
to go" för de som önskar.
I och med pandemin som råder har vi nu också adderat en digital kvalitetsuppföljning,
som dagligen säkerställer våra arbetsrutiner för en trygg hotellmiljö.
 
Summa: ...kr
Each Best Western® branded hotel is independently owned and operated. © 2002-2020 Best Western International, Inc. All rights reserved.
Integritets och Cookie policy
Vi värnar om din integritet och för oss är det viktigt att du känner dig trygg med hur vi hanterar dina personuppgifter.
Vår hemsida använder cookies dels för att optimera hemsidans funktion och dels för att kunna läsa statistik. Genom att du besöker och använder vår hemsida eller dess tjänster förstår du och accepterar hur vi hanterar dina personuppgifter enligt vår integritetspolicy.